czwartek, 26 września 2013

WSTĘP + prolog

- Stary, ona jest z pieprzonego North Pacific. Myślisz, że ona naprawdę chce jakiegoś biednego chłopaka z South Pacific? Jesteśmy dla niej śmieciami. Ona jest małą, niewinną, bogatą blondynką, której jedynym zmartwieniem jest to, co chce kupić za swoją kartą kredytową bez limitu.
- Ona chce tych chłopaków, którzy noszą pled i mogą kupić jej bez powodu diamentowe pierścionki . Nie gości takich jak mu, którzy mogą jej zaoferować tylko, co, jakieś narkotyki? Jak myślisz, co będzie chciała? Trochę trawki czy diamentowy naszyjnik? – zapytał Zayn.
- To wszystko może być prawdą, ale to nie znaczy, że nie mogę dobrać się jej do spodni. – powiedziałem definitywnie.
- Ty naprawdę myślisz, że uda ci się sprawić, że Scarlet się z tobą prześpi? – Zayn zapytał z uniesionymi brwiami.
-Tak – odpowiedziałem.
- Dobra, załóżmy się o to. – powiedział Zayn z diabelskim uśmiechem.
- Dobra – wzruszyłem ramionami.
- Uściśnijcie sobie ręce. – poinstruował nas Liam.
Wyciągnąłem rękę, to samo zrobił Zayn. Wymieniliśmy stanowczy uścisk.
- Masz dwa miesiące, Harry.
Dwa miesiące. Mam dwa miesiące na sprawienie, że Scarlet się we mnie zakocha i się ze mną prześpi. Dwa miesiące, by zasłużyć na jej zaufanie i potem zniszczyć je dla zakładu.
- Zgoda.


_______________
tłumaczone przez: @nancy_thewizard

hej wszystkim:) oto tłumaczenie 'Damaged Innocence' :)
ja i Ania podzieliłyśmy się pracą tak, że to ona będzie tłumaczyć rozdziały i wysyłać mi na e-maila a ja po prostu będę tutaj "ogarniać" dodawanie ich i tak ogólnie. 
Damaged Innocence ma 27 rozdziałów, które są naprawdę bardzo, bardzo długie. nie jestem do końca pewna, czy autorka ma zamiar pisać drugą część, bo mamy z nią słaby kontakt. 
powstało już kilka blogów, które miały na celu tłumaczyć Damaged, ale jakoś nic nie doszło do skutku.
mam nadzieję że docenicie pracę Ani a prolog przypadł wam do gustu:)
((wysłałyśmy wiadomość z prośbą o pozwolenie na tłumaczenie, mamy nadzieję że odpowiedź przyjdzie szybko))
czytajcie&komentujcie

TRAILER "DAMAGED INNOCENCE"



ps. zostawiajcie twittery


@nancy_thewizard & @creepses

15 komentarzy:

  1. czekam na kolejne rozdziały x

    OdpowiedzUsuń
  2. boskieeeee na serio :)) nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)
    mogłybyście mnie informować?
    @DameHazza
    #muchlove

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, szykuje się zajebisty ff *-* @xcurlyharryx informuj, ok? c;

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetnie się zapowiada ! Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na I rozdział c: @xstilldown

    OdpowiedzUsuń
  6. CAŁE SZCZĘŚCIE ŻE LASKA NIE JEST BARBARĄ PALVIN ♥ SUPER, WCIĄGAJĄCE I CZEKAM NA KOLEJNE.

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na dalsze :D
    zapraszam do mnie with-time-will-work-out.blogspot.com
    @xoagataxo

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie sie zapowiada ;) czekam na 1 rozdział, poinformujecie jak sie pojawi ?
    @aawwNialler

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuppeerr
    @_Klaudzia_

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na pierwszy rozdział !.;D

    ~@Karolina_1D_

    OdpowiedzUsuń
  12. boskiee zaczynam czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz 3 opowiadanie, gdzie dziewczyna nazywa sie Scarlett a Zayn i Hazz zakladaja sie o przelecenie jej... tylko w pozostalych to Hazz i Zayn nalezeli do 1D a Scarlett to piosenkarka, albo tancerka... ok, zaczynam czytac xD

    OdpowiedzUsuń
  14. wątek z zakładem jak w after , okej idę czytać xd xx

    OdpowiedzUsuń